Sunday, October 25, 2009

A glimpse from past

Néha magyarul, néha angolul születnek meg ide a nagy gondolatok, ahogy csak jön, bár eleinte úgy gondoltam, ügyes leszek s így is, meg úgy is megírom ugyanazt a bejegyzést, ebből természetesen semmi sem lett, inkább marad a káosz!


Régi képeket kerestem elő és scanneltem be, az egyik kedvencem ez a csajos csoportkép, anyu és a barátnői, a hetvenes évek nyári ruhadarabjaiban. Eszembe jutott, hogy kicsike koromban folyton anyu ruháit és persze a magassarkúkat próbálgattam, mint minden rendes lány:) és fáj a szívem, mert emlékszem néhány táskára/felsőre/ruhára/szandira, amit én most is szívesen felvennék. Anyu balról a második, helyes a felsője, a csíkos fürdőruhát pedig minden további nélkül elfogadnám...talán azt a kisruhát is.



[A kép készítője ismeretlen.]

No comments:

Post a Comment